reklama

Ako okrádať zákazníkov (by Skyeurope)

Opäť téma letenky. Opäť skyeurope :) Chcete zmenu letenky? Medzitým sme zmenili cenu poplatkov, zaplaťte si aj tie. Aj keď ste ich už zaplatili...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Vybrali sme sa ako partia do Paríža, zaplatili sme si letenky, poplatky, všetko ok. Až do okamihu, keď sme museli zmeniť jedného cestujúceho za iného. Problém? Ani nie. Za 100 € si viete sami zmeniť cez internet meno cestujúceho. Super. Teda až na tú cenu. Stále však menej ako 150 € za zmenu po telefóne alebo na letisku :) Letenka stála ani nie polovicu...Ale keďže zaplatený hotel stál viac...

Keď som sa však pri zmene letenky preklikal všetkými položkami, samozrejme poučený, že jediný spôsob platby bez poplatku je v skyeurope cez internetbanking, kliknem na tatrapay a nech pozerám jak pozerám...stále tam svieti 108 €. Wtf?

Nakoniec po obzeraní sa po každej položke som zistil, že za každú batožinu bolo prirátané 1 € navyše. Pritom som nič s batožinou nemenil, stále ten istý počet u tých istých pasažierov...

Na základe skúseností s tým, že handrkovaním s nimi sa aj tak nič nezmení, som to zaplatil. Veď 8 €...

Ale, už len z princípu, volám na operátora rezervácií skyeurope, že menil som len meno cestujúceho, batožinu som nemenil, ako to, že sa potom zmenila cena batožiny. Odpoveď?? Medzičasom sme zdvihli poplatok za batožinu z 10 na 11 €, takže sa Vám tam zobrazil vyšší poplatok. Navyše, zaplatením tej sumy ste s uvedenou platbou súhlasili...No ale veď keby som neodklikol súhlas, tak nemôžem zmeniť meno cestujúceho...Odpoveď? V okamihu, keď operátor začal čosi o tom, že prípadnú reklamáciu môžem podať na complaints@..som už ďalej nevnímal, také poznáme :) 30 dní na odpoveď, letím o týždeň :)

Takže, dávajte si pozor, ak niečo meníte v svojich letenkách, keď letíte cez skyeurope, mohli by Vám tam pribudnúť aj poplatky za zmeny, ktoré nerobíte.

Nehovorí sa tomu náhodou naviazanie ceny jedného produktu na zakúpenie druhého? BTW ochrana spotrebiteľa im asi nič nehovorí...

A pre skyeurope pripomienka (teda, okrem štandardnej arogantnosti voči zákazníkom): mohli by ste si zmeniť rezervačný systém tak, aby ste neokrádali cestujúcich. Vďaka.

Vladimir Sloboda

Vladimir Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

povolaním som manažér kvality, venoval som sa zlepšovaniu činnosti firiem, teraz robím to isté, ale v rámci politiky - primárne v komunálnej politike a verejnej správe Zoznam autorových rubrík:  PolitikaRužinovBSKNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu