reklama

Ročné zúčtovanie poistného na verejné zdravotné poistenie

Žeby sa ročného zúčtovania zdravotného poistného netýkala zásada, že nie je možné spätne meniť "pravidlá hry"? Žiadajú odo mňa zúčtovanie, Vyhláška je platná, ale...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ale sa chystá jej zmena, keďže každý správny úradník si potrebuje vymyslieť aby mal vôbec na čom pracovať. Takže radšej meňme každý rok Vyhlášku, veď tú treba zakaždým pripomienkovať, podebatovať, proste aby sme sa nemuseli tou štátnou ceruzkou škrabať za uchom pri písacom stroji len tak bez kávičky a chlebíčkov...No ale dosť srandy. Je na pováženie ak sa majú pravidlá ročného zúčtovania poistného meniť až po ukončení roka, za ktoré mám podať zúčtovanie (to že sa tie pravidlá zmenia až po oficiálnom termíne podania ročného zúčtovania je druhá vec, ale už len trápna).Čo ostatní vyberači daní a poistení? To mi aj daňový úrad alebo taká Sociálna poisťovňa môžu zmeniť po ukončení roka to, koľko im mám vlastne zaplatiť?Veď ja po ukončení roka vlastne ani neviem, či mám preplatok, nedoplatok 500 SKK, 1000 SKK alebo koľko vlastne. Stačilo by to len spočítať, len nie je podľa čoho. Keď podám ročné zúčtovanie podľa aktuálne platnej Vyhlášky, vraj to urobím zbytočne, príde mi oznam, že mám podať ročné zúčtovanie na novom tlačive. To môžu rovno zmeniť pravidlá pre ročné zúčtovanie za rok 2005...veď prečo nie, keď meniť pravidlá spätne, tak poriadne...Aby nám ešte do konca februára nestihli vydať nový zákon o dani z príjmov, kde sa dozvieme že, máme namiesto 19 % platiť 29 %..veď prečo nie...

Vladimir Sloboda

Vladimir Sloboda

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

povolaním som manažér kvality, venoval som sa zlepšovaniu činnosti firiem, teraz robím to isté, ale v rámci politiky - primárne v komunálnej politike a verejnej správe Zoznam autorových rubrík:  PolitikaRužinovBSKNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu